poniedziałek, 15 października 2012

Globus, Bialy Globus

Geografia nigdy nie była moim konikiem i teraz wiem już dlaczego - to na pewno za sprawą tego, że nigdy nie miałam tak pięnego globusa !
Moja Linka kochana, wpadła na cudowny pomysł, by dzieciu mojemu z okazji urodzin i wkroczenia właśnie na dłuuugą drogę edukacji, sprawić globus - biały globus !
Nawet nie wiedziałam o czym Ona do mnie mówi, bo nigdy nic podobnego nie widziałam albo nie zwróciłam uwagi. Tymczasem, slowo stało się faktem i "otrzymałyśmy" białą piękną, pokaźnych rozmiarów pomoc naukową :)))
Udało mi się wytargować na tydzień z nową właścicielką, wypożyczenie tego cudeńka i teraz każdego dnia cieszy me oko. No tak mi pasuje do nowej sypialni, że nadziwić się nie mogę :)


Wrócę jeszcze do niedawnych jakże ważnych 7 urodzin mojej córeczki . Cała masa przygotowań, szykowania dekoracji, wymyślania zabaw i konkursów aż po beztroski, wesoły czas spędzony na niekończących sie rozmowach i salwach śmiechu ...




Dziękuję i pozdrawiam tym pastelowym i kolorowym akcentem :)
M.

4 komentarze:


  1. Ale u Was kolorowo było. Pięknie! Tyle starań pomysłowej Mamy w to włożonych - przystroisz moja imprezkę urodzinowa kiedyś także, jak Cie poproszę? :o)))))))

    Mówisz, ze globus do edukacji nie tylko małej dziewczynki się przyczyni? :o) Świetnie. Pomysł cieszy tym bardziej ;o) (na naukę nigdy nie jest za późno przecież ;o) ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Globus pierwsza klasa, ja mam czarny ale bialy jest jeszcze piekniejszy :)
    Przyjecie wyglada imponujaco.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Widzę że prawdziwa nagrodą dla Was, był wspomniany globus. Dekoracje urodzinowe iście królewskie !

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna kupic taki globus?

    OdpowiedzUsuń