sobota, 15 października 2011

Kropki, kwiatki i szafeczka

Na jednym z pięknych blogów, na którego trafiłam jakiś czas temu, widziałam szafeczkę w której się zakochałam. To blog zagraniczny, dlatego nawet w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam, że gdzieś taką znajdę a co dopiero zdobędę !
Jakież było moje zaskoczenie, gdy pewna kochana osóbka, znając moje zamiłowanie do wszelkich lektur z meblami, ozdóbkami i innymi durnostojkami, powierzyła w me ręcę pewien katalog ....
Z zapartym tchem studiowałam więc kartka po kartce. Zachwytom nie było końca, aż nagle mym oczom ukazałam się szafeczka - TA SZAFECZKA ! No czy to nie jest niesamowite ?! :)))
I tak oto dzięki tej mojej kochanej osóbce mam i mogę cieszyć swe oko !
Dziękuję Kochana raz jeszcze !


i z inną aranżacją :)


Moja nowa szafeczka, stała się też pretekstem, by zakupić komplecik puszek, które podobały mi się od dawna, ale wciąż się wahałam bo nie miałam gdzie ich ustawić, siteczka do mąki czy słodkiej miseczki :) Teraz problem z głowy a ja wzbogaciłam swą kolekcję w pastelowe kropeczki i kwiatuszki o kolejne trofea :)



Ostatnio będąc w sklepie, zauważyłam jak Panie rozkładają nowy towar w postaci ozdób świątecznych ! Zbulwersowałam się tym mocno, bo owszem uwielbiam napawać się świąteczną atmosferą, ale w grudniu a nie w połowie października !
Jednak, kiedy ujżałam te tradycyjne biało-czerwone cukrowe laseczki i takie szare serducho to musiałam je przygarnąć ;) I tak pierwszy świateczny akcent już jest w moim domu. Póki co zapakowany i schowany w szafce, by zacząć cieszyć w odpowiednim momencie :)





Taak, teraz jeszcze jest czas na zdecydowanie jesienne akcenty :)




A tutaj jeszcze kilka ujęć przepięknych kwiatów, którymi zostałam dziś obdarowana ;)

Serdecznie dziękuję i pozdrawiam
M.

10 komentarzy:

  1. ojej, jaka piękna szafeczka:) zdradź koniecznie co to za katalog?:))plisss:)))
    piękne dekoracje na niej, aj nie mogę się napatrzeć:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna (i taka leciutka ;o) ) jest Twoja szafeczka M.! :o) I tak się cieszę, gdy Ty się cieszysz, że cała przyjemność po mojej stronie, gdy odrobinkę wspomogłam akcję nabycia tego skarba :o), więc NIE MA ZA CO raz jeszcze :o).

    Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu! Przez przypadek trafiłam do ciebie, a tu tak cieplutko i miło :)I od razu widzę, ze mamy wiele wspólnego - jak miłość do jesieni i deszczu, kiedy dom jest najlepszym schronieniem!

    Szafeczka cudowna, zielenieję z zazdrości :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu bardzo dziękuję za miłe słowo. Szafeczka pochodzi ze sklepu http://www.gingar.de

    Linka, Tobie też dziękuję kochana :)

    Pomidorrra bardzo mi miło :) Witam Cię serdecznie i cieszę się, że w tej jesieni to bratnią duszę mam :)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu do Twojego skrawka sieci po linku od Linki ;)
    I zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna ta szafeczka! Ale co za zbieg okolicznosci! Piekne dokoracje! Ja tez bulwersuje sie w sklepach swiatecznymi gadzetami, ale coz...

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Szafeczka i gadzetki sliczne:-))) ah uwielbiam takie cukierkowe kuchenne cudenka:-) Bialo-czerwone Zuckerstangen sa TOP! choc dopiero pazdziernik nie mozna ich przegapic:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafka jest cudowna, tez mam na nia oko a znalazlam ja katalogu Impressionen.de pieknie wszystko zaranzowalas, bardzo mi sie podoba.

    Lawendowy wianek sliczny!
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi miło ! Dziękuję za miłe słowa i witam w moich skromnych progach ;)

    OdpowiedzUsuń