niedziela, 23 października 2011

Chocolate

"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas,
kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."

Antoine de Saint-Exupéry

Przyjaźń to piękna rzecz, daje Ci poczucie bezpieczeństwa, że o każdej porze dnia i nocy możesz na kogoś liczyć.

Moja kochana Linka, odwiedziła mnie w piątek :) Bardzo lubię te piątkowe wieczory, kiedy, zasiadamy razem na kanapie z kubkiem gorącej czekolady w dłoni i rozmawiamy, śmiejemy się czy czasem płaczemy :))

Tak, gorąca czekolada to nasz rytuał. Kiedy którejś z nas jest źle albo świętujemy jakiś sukces - zawsze popijamy gorącą czekoladę. To nasz lek na całe zło. Ale czym byłaby ta gorąca czekolada, gdyby nie osoba z którą możemy się jej napić ?

Z okazji obchodzonych przeze mnie niedawno urodzin, dostałam od tego mojego cichego Anioła takie urocze i takie "nasze" kubeczki do celebrowania tej tradycji i piękne w swej prostocie wiklinowe serce, które wiele dla mnie znaczy.




Ach ta niemiecka precyzja i dbałość o każdy szczegół :)


  Dziękuję Ci Kochana.  

A to jeszcze zdjęcie z naszego jesiennego spaceru i próba uchwycenia ostatnich zapewne, ciepłych promieni słońca :)



Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
M.

3 komentarze:

  1. Świetne prezenty:) kubki są boskie:)
    pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że o każdej porze dnia i nocy mogę na Ciebie liczyć, że wiesz, że to działa w drugą stronę. Dziękuję za pyszną gorącą czekoladę, i tę ostatnią, i tę gdy szłam do Ciebie, a Ty już ją grzałaś, tę nad morzem, tę pierwszą, którą mnie poczęstowałaś :o). Czekam następnych...
    Dziękuję za ciepło słowo. Jesteś wyjątkowa.
    A promienie słońca we włosach są piękne :o) ;o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Ciebie, ale Linka to dobra Duszyczka, więc nie dziwię się, że jest wspaniałą przyjaciółką :)
    Cytat jedenz moich ulubionych!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń